Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Första gången!!!!

Av Simon Jeppsson - 13 juli 2011 21:17

Tjena bloggen!!!! Första gången jag överhuvudtaget tänker tanken på att skriva i en blogg:) Jag tar några staplande steg ut i cyberspacen och ligger i sängen och tänker vad f-n man ska skriva... Men jag får väl skriva om vad jag har hittat på idag:) Idag har det varit jobb, jobb och åter jobb.Mycket att göra på mitt jobb som för övrigt är Börjessonsbil i Ängelholm där jag jobbar som VW/Skoda tekniker som det står i mina papper;))) Jag har underbara arbetskamrater som har släppt in mig i gänget väldigt bra!!! Cheferna är inte så dumma dom heller haha. Nej skämt och sido dom är också riktigt bra och förstående. När man kom hem vid halv 5 tiden hade flickvännen som heter Olivia gjort mat till lilla mig så gulligt av henne och gott va det också. Kanske ska berätta att jag har en underbar familj också... En pappa som heter mats och bor med sin familj i billesholm. Han tävlar elit med hans hund som heter Max. Skit kul att se dem jobba ihop:) Hans familj består av MIG så klart, hans fru Pia och hennes barn Patricia, Daniel.Och Joanna som för övrigt har flyttat till helsingborg.Jag höll på att glömma hundarna hehe. Max som är pappas hund är en golden retriver (Jakt) och Pias hund som är en svart schefer. Nu till mammas sida som jag bor hos.Där har vi mamma Marie och hennes man Leif.Deras intresse som även jag delar är motorcyklar. Nu tillbaka till mig själv:)Jag bor som sagt hos mamma i Ljungbyhed.Flickvännen bor i Osby och våra intressen är bilar, MC, HIF och bowling och Flickvännen favvo är såklart Maria Montazami :). Vi båda bowlar i Osby på elit nivå.Hmm... skrivkramp AJJJJJJJJJJJJJJJJJJ:)))) Så nu släppte det hahahaha.Men vad ska jag skriva mer... jo kanske att jag är 19år och har precis gett mig ut i den STORAAAA arbetsvärlden och har fått ett jobb direkt på bästa företaget som finns och bästa bilmärkena så klart. nu får det vara bra för den här gången är inte van att skriva så här mycket kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om. Köss på er

 
 
Pappa Mats

Pappa Mats

13 juli 2011 21:53

Hallå grabben och välkommen till cybervärlden.
Hög tid att du hittade hit. Roligt att du trivs så bra på ditt jobb och med dina arbetskamrater/chefer.
Nu när du har kommit hit så hoppas jag att du uppdatera ofta så jag kan hålla koll på vad ni hittar på.
Ha det så bra så hörs vi av.
Kram pappa.
ps. hälsa Olivia.ds

http://www,maxtheman.se

Simon Jeppsson

13 juli 2011 22:03

tack pappa kul att du kommenterade du kan ju kanske hjälpa mig att göra den lite snyggare typ lite färger och sånt. hälsa hem vi hörs kram älskar dig

 
Pappa Mats

Pappa Mats

13 juli 2011 22:49

Det fixar vi.
älskar dig.

http://www,maxtheman.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 23:26


  Håll en tyst minut för att hedra alla omkomna i Norge.Må dem vila i frid   ...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 23:16

  Fattar mig inte på hur domarna i fotboll dömer det är helt sjukt vilka jävla svin det finns.Undra hur mycket domaren fick av malmö för att döma mer till deras fördel.Både domaren och MFF kan dra åt Helv.............RÖTT KORT PÅ DOMAREN ASSÅ!!!!Ut ...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 01:31


  Idag har varit en lugn dag precis som en fredag ska vara...Efter jobbet drog jag och min älskling till min bror i helsingborg!Där väntade Tobbe(Bror) Sara(syster) och Tobbes kompis Björn.Tobbe, Sara och Björn hade lagat mat och det var riktigt got...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 01:30


  En riktigt rolig bil att köra fick jag in idag...Inte lika rolig att mecka med men det var roligt att köra den med ca 250hk fett nice!!! ...

Av Simon Jeppsson - 21 juli 2011 19:22


   Idag har allt varit "Back to normal" på jobb SKÖNT!!!Löne lappen kom idag...Faktiskt ganska nöjd för denna månaden.Har ju inte fått min övertid som kommer nästa månad.Livet känns faktiskt helt ok och allt flyter på.Det var allt för idag hörs i m...

Ovido - Quiz & Flashcards