Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Andra gången!!!!

Av Simon Jeppsson - 14 juli 2011 20:57

Tjena IGEN!!!

Tillbaka igen det trodde jag inte att jag skulle...Trodde bara det skulle vara en dag och sen skulle jag inte palla mer hehe. Men jag överbevisade mig.Det var faktiskt ganska trevligt att skriva vad man har gjort hihi.Dagen började med att jag steg upp så där vid halv 6 tog en skål flingor och en iskall dusch sen bar det av till jobb pigg som F-N (not).Dagen har varit lika stressig som vanligt med undantaget att det faktiskt var jag som stressade:) Bilar kom och bilar gick...Jobbade faktiskt på som attan för att hinna med (stackars mig).När klockan gick mot 4 och man gör sig redo att gå hem kommer chefen och frågar om jag ville jobba över. PUUUUUUST men sen hörde jag plånboken snacka och då var det inga tvivel haha. Nu är klockan strax efter 9 och jag är äntligen hemma helt utmattad men då ska man köra en Skoda Fabia, kundbil fram och tillbaka till Hbg för att konstatera det alla på jobb redan vet:DET FINNS INGET FEL PÅ BILEN!!!!Men men sova kan man göra när man dör som en nära vän sa till mig en gång.Så nu bär det av till HBG med flickvännen.Önska mig lycka till och att jag inte somnar (ZZZ) Ha det nice KÖSSSSSSSSSSSSSSs

 
 
Pappa Mats

Pappa Mats

15 juli 2011 11:02

Hallå det är bara jag igen.
Känns som att du har fullt upp på jobb!!
Passa på att vila när du kan så du orkar med det som skall göras.
Roligt att se att du skriver i din blogg så att det inte bara blir en gång och sen inte mer.
kram

http://www,maxtheman.se

Simon Jeppsson

15 juli 2011 23:45

Hej pappa jo det flyter faktiskt på både på jobb och här KUL!!! Hoppas att det går bra för er också? Är det OK om vi kommer en runda i morgon eftermiddag? älskar dig kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 23:26


  Håll en tyst minut för att hedra alla omkomna i Norge.Må dem vila i frid   ...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 23:16

  Fattar mig inte på hur domarna i fotboll dömer det är helt sjukt vilka jävla svin det finns.Undra hur mycket domaren fick av malmö för att döma mer till deras fördel.Både domaren och MFF kan dra åt Helv.............RÖTT KORT PÅ DOMAREN ASSÅ!!!!Ut ...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 01:31


  Idag har varit en lugn dag precis som en fredag ska vara...Efter jobbet drog jag och min älskling till min bror i helsingborg!Där väntade Tobbe(Bror) Sara(syster) och Tobbes kompis Björn.Tobbe, Sara och Björn hade lagat mat och det var riktigt got...

Av Simon Jeppsson - 23 juli 2011 01:30


  En riktigt rolig bil att köra fick jag in idag...Inte lika rolig att mecka med men det var roligt att köra den med ca 250hk fett nice!!! ...

Av Simon Jeppsson - 21 juli 2011 19:22


   Idag har allt varit "Back to normal" på jobb SKÖNT!!!Löne lappen kom idag...Faktiskt ganska nöjd för denna månaden.Har ju inte fått min övertid som kommer nästa månad.Livet känns faktiskt helt ok och allt flyter på.Det var allt för idag hörs i m...

Ovido - Quiz & Flashcards