Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Simon Jeppsson - 17 juli 2011 21:34

   Tjena blögggggen:) Idag har varit en riktigt lugn och skön dag.Det började med att vi vaknade vid 10.00, gick upp och satte oss vid varsin dator, GÖTTT:) Vid typ 2 körde vi till maxi i Ängelholm och handlade lite fooood... Sen var det hem och titta fotboll där av rubriken. Jag tittade på Halmstad mot Elvsborg... Halmstad har bara vunnit 1 match på 16 omgångar tror jag och är tvärsist i tabellen.elvsborg därimot går det bättre för och är 2a i tabellen.Halmstad började matchen bäst och tog ledningen välförtjänt.Under hela denna säsongen har halmstad inte spelat en enda bra match,men nu verkar det ha vänt.Tills andra halvleks start!1 minut in gjorde Elvsborg 1-1 och jag tänkte OK dom kan fortfarande ta ledningen igen.Men så 5 minuter in på stopptiden(av 7min) gjorde Elvsborg 1-2 och matchen var körd igen.Jag håller inte på dom utan på HIF men jag tycker ändå så jävla synd om dem...Stackarna:( Men men dom får kämpa på.Nu hör jag att sängen ropar(alltså flickvännen:))I morgon är det jobbedag igen snart löning gött. ska försöka göra en 10-12 timmars övertid denna veckan så blir det gott att öppna lönekuväret!Ha det nice hörs i morgon KÖSSSSSSSSSSSSSs!!!

Ovido - Quiz & Flashcards