Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Simon Jeppsson - 16 juli 2011 21:10

  Tjabba bloggen!!!! Sitter nu hemma hos min far och bloggar lite, flickvännen och Pia sitter och tittar på hipp hipp sjukt bra program!!! Pappa gick precis på toa så jag passar på att skriva lite.Dagen började med att Olivia gick upp vid 6, väckte mig vid halv 7 och sen körde vi vid sju.När jag hade lämnat Olivia på hennes jobb åkte jag hem till henne och la mig och sov.Kl 14.00 vaknade jag och tänkte skittttttt ska hämta olivia kl 14.Det blev att köra som f-n till henne och jag hann ganska bra,Hon fick inte vänta länge...Efter det körde vi hem till Ljungbyhed igen. Väl hemma ringde jag till pappa och frågade om det gick bra att vi kom.Och så klart gjorde det det.Det blev pizza och cola blandat med en stor bunke skitsnack:):):) riktigt trevligt.Nu bör det snart hem och spela lite dator(Måste fortsätta där jag slutade igår kväll)Sen mys med älsklingen.Kanske en och annan film slinker ner innan vi somnar


Ovido - Quiz & Flashcards