Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Simon Jeppsson - 15 juli 2011 23:29

    Tjena blooogggggeeen!!!! Ni anar inte hur skönt det är att det är fredag jag har ungefär 15timmars över tid på två veckor det är två hela arbetsdagar fast i övertid men som jag sa igår det kommer kännas gott i plånboken...Jag fattar inte hur man kan bli så fäst vid en bil som jag är.Audi A3 1.8T är det som gäller synd bara att dom är så dyra:( Jobbar fan röven av mig men kommer ändå inte ha råd med den på ett bra tag.Synd att man inte hade rika föräldrar som man kunde lånat av:((((Idag har det varit ganska lugnt eller är det jag som var trött så det kändes som om det inte fanns något att göra?Ibland undara jag varför jag ville bli bilmekaniker.Jag kommer inte änns ihåg om jag har haft ett bil intresse när jag var liten och pappa och mammas man har inte varit såna riktiga "skruvare" som jag är nu(haha).Men men kanske ska fråga pappa varför han styrde in mig på ett så dåligt betalt arbete!!!!Kanske skulle blivit Ecophon arbetare istället då tjänar man pengar ialla fall:)Men jag trivs faktiskt riktigt bra och jag kan utvecklas till något rikigt stort(faktiskt).Vi har en på jobb som är världsmästare i felsökning på märket Seat(tyvärr:)) Ganska coooooooolt!!!!

Hmm... Lite skriv kramp igen......... Jo sen har flickvännen äntligen fått träffa den här Maria Montazami eller något som hon har tjatat om i typ 100år(nästan i allafall) så nu är hon glad och hon fick autograf och sånt skit:) I morgon blir det upp tidigt för jag ska skjutsa olivia till hennes jobb i Osby vid sju.Ganska drygt men bra att hon tjänar egna pengar.Sen ska man till pappa en liten runda och ta en kopp kaffe och snacka lite skit alltid trevligt:)Jag får i allafall sov morgon på söndag i alla fall om inte katterna väcker oss som dom gör så där 1000gånger om natten(Jag överdriver inte!!!)Nu ska jag lira lite WinterSport 2011...Bilder kommer att läggas upp på bilar jag meckar med och när vi är på HIF och sånt.Vänta bara............ Ha det nice KÖSSSSSSSSSSSSSSs

Ovido - Quiz & Flashcards